wtorek, 19 września 2017



Dzisiaj jest: Wtorek
19 Września 2017
Imieniny obchodzą
Alfons, Alfonsyna, January, Konstancja,
Sydonia, Teodor, Więcemir

Do końca roku zostało 104 dni.
Zodiak: Panna

Licznik odwiedzin

Dzisiaj207
W ostatnim tygodniu537
W ostatnim miesiącu4572
Wszystkie433215
O nas

DEKLARACJA POLITYKI JAKOŚCI 

?Nasz profesjonalizm i zaangażowanie w świadczeniu usług medycznych, zaufaniem i satysfakcją naszych pacjentów" 

Uważamy, że warunkiem wypełnienia naszej misji jest sprostanie oczekiwaniom pacjentów, dążenie do ciągłego doskonalenia jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych oraz do podnoszenia konkurencyjności i pozycji rynkowej poprzez sprawne zarządzanie systemem jakości. Dlatego też każdy klient korzystający z usług NZOZ Centrum Medyczne ?Kaszuby? jest obsługiwany w sposób sprawny, kompleksowy i kompetentny.

Zobowiązujemy się do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności funkcjonującego w naszej firmie systemu zarządzania jakością, zgodnego z wymaganiami międzynarodowej normy

W związku z funkcjonowaniem systemu zarządzania jakością oraz mając na względzie przede wszystkim maksymalne spełnienie oczekiwań naszych klientów, określamy strategiczne cele, do których będziemy konsekwentnie dążyć:

  • nieustanny rozwój firmy i umocnienie naszej pozycji rynkowej poprzez świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu i aparatury medycznej,
  • dbanie o zadowolenie i satysfakcję pacjentów, przestrzeganie Karty Praw Pacjenta oraz podmiotowe traktowanie pacjentów,
  • doskonalenie polityki personalnej poprzez pozyskiwanie i utrzymywanie kadry najlepszych specjalistów, posiadających określone przez nas kwalifikacje,
  • stałe podnoszenie kwalifikacji naszego personelu medycznego, aby zaplanować procesy diagnostyczne, lecznicze i pielęgnacyjne i osiągnąć założone w nich cele oraz realizować strategię zakładu,
  • ciągłe wzbogacanie oferty diagnostycznej, dzięki nieustannemu podążaniu za światowymi standardami w medycynie.

 

Cele jakościowe realizować będziemy poprzez:

  • ciągłe monitorowanie procesów oraz spełnienia oczekiwań i wymagań naszych klientów,
  • motywowanie pracowników do identyfikowania się z firmą oraz rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych,
  • szkolenie pracowników w zakresie wdrożonego systemu zarządzania jakością oraz szkolenia zawodowe,
  • prowadzenie audytów wewnętrznych i przeglądów zarządzania przez kierownictwo w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania jakością oraz jego doskonalenia.
 

Copyright © NZOZ Centrum Medyczne Kaszuby Spółka z o.o. 2011 All rights reserved

NZOZ Centrum Medyczne Kaszuby Spółka z o.o. By - KH Project